ՔԱՂԱՔԱԿԱՆՈՒԹՅՈՒՆ ՀԱՍԱՐԱԿՈՒԹՅՈՒՆ ՄՇԱԿՈՒՅԹ ՍՊՈՐՏ ՄԱՄՈՒԼԻ ՏԵՍՈՒԹՅՈՒՆ ՏՆՏԵՍՈՒԹՅՈՒՆ ՖՈՏՈ ՎԻԴԵՈ ՎԵՐԼՈՒԾՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ՊԱՏՄՈՒԹՅԱՆ ԱՅՍ ՕՐԸ ՄԻՋԱԶԳԱՅԻՆ ԱՄԵՆԱԸՆԹԵՐՑՎԱԾ ԻՐԱՎՈՒՆՔ


Հայաստանցի ռուսագետի նախագծին մասնակցում է 30 երկիր

ՎԵՐԼՈՒԾՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ

Rg.ru-ն գրում է, որ «Rg.ru»-ի Պուշկինի անվան XXII միջազգային մրցույթի հաղթող, հայաստանցի Վահան Սահակյանը ստեղծել է առցանց լեզվի ակումբ, որտեղ որպես արտասահմանյան ռուսաց լեզվի ուսուցիչները կարող են կատարելագործել իրենց բանավոր ռուսերենը։ Վահանի էջին բաժանորդագրվում են ոչ միայն ուսուցիչներ Հայաստանի տարբեր մարզերից, այլ նաև ռուսերենի մասնագետներ աշխարհի 30 երկրներից։


Սահակյանը երկլեզու անձ է, նա մանկուց է սովորել ռուսերեն։ Այսօր նրա աշակերտների թվում կան 2-ից 12-րդ դասարանների երեխաներ։ Ռուսագետը աշխատում է գյուղական դպրոցում, որտեղ ուսուցիչները կարող են բարելավել իրենց որակավորումը հիմնականում սոցիալական ցանցերի միջոցով։ Այդ պատճառով էլ նա հանդես է եկել առցանց ռեսուրսով: «Մենք հանդիպում ենք ուսուցիչների հետ, քննարկում, մշակում ենք արտասանությունը, քանի որ հնչյունաբանությունը շատ բան է նշանակում ռուսերեն խոսքի ճիշտ ընկալման համար, և պարզապես խոսում ենք տարբեր թեմաների շուրջ և նույնիսկ կարդում ենք ռուս դասականների բանաստեղծությունները», - պատմել է ուսուցիչը «Rg.ru»-ին:


Ամբողջ ամառ ռուսագետները քննարկել են ուսուցման խնդիրները, վարպետության դասեր են անցկացրել։ Սա, ըստ Վահանի, լեզվի հիանալի պրակտիկա էր բոլորի համար։ «Շատ եմ ուզում, որ վերջապես հանդիպենք լեզվական ճամբարում, Հայաստանում կամ այլ երկրում»,- ընդգծել է հայ ուսուցիչը։


Երիտասարդ ռուս մասնագետի մեկ այլ ռեզոնանսային նախագիծ է հեռագրային ռուսալեզու Creative ուսուցիչների ալիքը: Այն ստեղծվել է մանկավարժական փորձի փոխանակման համար։ «Ալիքով պրոֆեսիոնալ շփում է լինում, ուսուցման ամենահրատապ խնդիրները լուծելու ուղիներ ենք փնտրում, այժմ ունենք հազարից ավելի մասնակից»,- ասել է նա։


Վահանը խոստովանում է, որ Հայաստանում ռուսաց լեզվի վիճակը բավականին բարդ է, հատկապես մարզերում, գյուղերում, բայց ուսուցիչներն ամեն ինչ անում են այն սովորեցնելու համար։ Ռուսագետը փորձել է բազմաթիվ մեթոդներ, որոնցով կարելի է աշակերտներինն հրապուրել ռուսաց լեզվու սովորել, և գտել է մեկը, իր կարծիքով, հարյուր տոկոսանոց. «Ես հասկացա, որ երեխաները դպրոց են գնում առաջին հերթին ոչ թե գիտելիք ստանալու, այլ շփվելու համար։ Եվ նրանց համար ռուսերեն առցանց հաղորդակցություն է կազմակերպել Ուզբեկստանի, Ղազախստանի, Ղրղզստանի դպրոցականների հետ»։ Եվ ստեղծագործ ուսուցիչը Creative ուսուցիչների հարթակի օգնությամբ արդեն անցկացրել է ընկերական շփման տասնհինգ նման նիստ։ Դրանք ընդունվել են ոգեւորությամբ։


«Մոտիվացիայի խնդիրը լուծվեց, երեխան, ինչպես չափահասը, պետք է հասկանա, թե ինչու է անհրաժեշտ լեզուն իմանալ,- բացատրել է ուսուցիչը,- երեխաները սկսեցին հաճույք ստանալ, նույնիսկ տնային աշխատանքից, քանի որ նրանք հասկացան. որ դրսում ընկերներ ունեն, իրենց հասակակից ընկերներ, ովքեր նույնպես անհամբեր սպասում են այդ առցանց դասերին»։


Իմաստուն Վահան Սահակյանը բարդույթներ չունի, քանի որ մայրաքաղաքի դպրոցում չի աշխատում. Հիմա օնլայն տեխնոլոգիաների ժամանակն է, որոնք լուծում են ուսուցման խնդիրների մեծ մասը, ցանկացած լեզու սովորելիս գլխավորը նպատակն իմանալն է։ Իսկ եթե երեխային հաղորդակցության կարիք ունի, ապա պետք է այն մեծ քանակությամբ տալ։ Այդ ժամանակ թրեյնինգն արդյունավետ կլինի։

Նյութը հրապարակման պատրաստեց Կամո Խաչիկյանը

www.1or.am 

Historical Dates ՊԱՏՄՈՒԹՅԱՆ ԱՅՍ ՕՐԸ
Most Popular