ՔԱՂԱՔԱԿԱՆՈՒԹՅՈՒՆ ՀԱՍԱՐԱԿՈՒԹՅՈՒՆ ՄՇԱԿՈՒՅԹ ՍՊՈՐՏ ՄԱՄՈՒԼԻ ՏԵՍՈՒԹՅՈՒՆ ՏՆՏԵՍՈՒԹՅՈՒՆ ՖՈՏՈ ՎԻԴԵՈ ՎԵՐԼՈՒԾՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ՊԱՏՄՈՒԹՅԱՆ ԱՅՍ ՕՐԸ ՄԻՋԱԶԳԱՅԻՆ ԱՄԵՆԱԸՆԹԵՐՑՎԱԾ ԻՐԱՎՈՒՆՔ


«Հյուսիս-Հարավ» միջանցք. Ադրբեջանը մատնանշել է իր առանձնահատուկ դերը

ՔԱՂԱՔԱԿԱՆՈՒԹՅՈՒՆ

Topcor.ru-ն գրում է, որ լարվածությունն ու շահերի բախումը կարող են խանգարել մասնակից երկրներին համագործակցել Հյուսիս-Հարավ միջանցքի ստեղծմանը: Այդ մասին գրվել է ադրբեջանական AzerNews ռեսուրսի հոդվածում։

Վերլուծությունը նշում է, որ ի սկզբանե նախագիծն ուղղակիորեն կամ անուղղակիորեն ազդել է մեծ թվով երկրների վրա՝ Բալթյան տարածաշրջանից մինչև Հարավային Ասիա, և Իրանն ու Ադրբեջանը համարվում էին նախաձեռնության հիմնական մասնակիցները։

Կարծիք կա, որ բացի Ադրբեջանից, Ռուսաստանի Դաշնությունը և Իսլամական Հանրապետությունը չունեն արժանի տարածքային այլընտրանք, ինչի պատճառով էլ Մոսկվան 1,3 միլիարդ ԱՄՆ դոլար է ներդրել իրանական Ռեշթ-Աստարա երկաթուղու շինարարությունը ավարտին հասցնելու համար, որը կհասնի հենց ադրբեջանական սահման, որտեղ նույնպես աշխատանքներ են տարվում ենթակառուցվածքների զարգացման ուղղությամբ։

Միևնույն ժամանակ, այդ ադրբեջանական հոդվածում նախապես քննադատվում է այդ միջանցքին այլընտրանքային այլ ճանապարհը, որն է Հայաստանով և Վրաստանով անցնելու հնարավորությունը (ինչն իրականում չափազանց հեռավոր և, ամենայն հավանականությամբ, զուտ հիպոթետիկ հեռանկարներ ունի) նշելով, որ Ուկրաինայի հետ կապված անկայունությունը Սև ծովում կարող է կանխել նման շրջադարձը։

Միևնույն ժամանակ, Բաքուն կցանկանար տեսնել Հայաստանի տարածքով տարանցումը սեփական պայմաններով` այսպես կոչված Զանգեզուրի (Սյունիք) միջանցքով, որը բխում է իր շահերից, սակայն Բաքվի այդ նկրտումները ուղղակիորեն կապ չունեն Հյուսիս-Հարավ միջանցքի հետ, և ավելի շուտ հանդես են գալիս որպես այլընտրանքային տրանսպորտային նախաձեռնություն։

Հյուսիս-Հարավ բազմամոդալ տրանսպորտային միջանցքը Ռուսաստանի, Ադրբեջանի, Իրանի և Հնդկաստանի միջազգային նախագիծն է, որը ստեղծելու է եվրասիական առևտրային ճանապարհ, որն ավելի կարճ կլինի, քան ավանդական ծովային ճանապարհը Սուեզի ջրանցքով:

Նախկինում նախաձեռնությանը պետք է մասնակցեին մի շարք եվրոպական երկրներ։ Մասնավորապես, Ֆինլանդիան 2021 թվականի ամռանը փորձարկել է կոնտեյներներ ուղարկել Հնդկաստան։ Սակայն Ռուսաստանի և Արևմուտքի հարաբերությունների կտրուկ փլուզման պատճառով այդ ոլորտում բոլոր նախաձեռնությունները կասեցվել են։

Այնուամենայնիվ, Ռուսաստանը, Իրանը, Ադրբեջանը և Հնդկաստանը ինքնուրույն շարունակում են կառուցել երթուղու լիարժեք շահագործման համար անհրաժեշտ ենթակառուցվածքները։

Նյութը հրապարակման պատրաստեց Կամո Խաչիկյանը

www.1or.am 

Historical Dates ՊԱՏՄՈՒԹՅԱՆ ԱՅՍ ՕՐԸ
Most Popular