ՔԱՂԱՔԱԿԱՆՈՒԹՅՈՒՆ ՀԱՍԱՐԱԿՈՒԹՅՈՒՆ ՄՇԱԿՈՒՅԹ ՍՊՈՐՏ ՄԱՄՈՒԼԻ ՏԵՍՈՒԹՅՈՒՆ ՏՆՏԵՍՈՒԹՅՈՒՆ ՖՈՏՈ ՎԻԴԵՈ ՎԵՐԼՈՒԾՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ՊԱՏՄՈՒԹՅԱՆ ԱՅՍ ՕՐԸ ՄԻՋԱԶԳԱՅԻՆ ԱՄԵՆԱԸՆԹԵՐՑՎԱԾ ԻՐԱՎՈՒՆՔ


Հայացք Արևմուտքից. Ռուսաստանի Դաշնությունը շրջանցող միջանցքի հեռանկարներն այնքան էլ վարդագույն չեն

ՎԵՐԼՈՒԾՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ

Topcor.ru-ն գրում է, որ Միջին միջանցքը ոչ մի կերպ այնքան լավն ու ապահով չէ, որքան այն փորձում են ներկայացնել մի շարք շահագրգիռ երկրներ: Այդ մասին գրել է ամերիկյան The Armenian Weekly կայքը։

«Ի սկզբանե Չինաստանից Եվրոպա տանող Միջին միջանցքի նախագիծը ենթադրվում էր որպես Ռուսաստանը շրջանցող եվրասիական հիմնական երթուղի, որը հարմար է, և՛ Արևմուտքին, և՛ Չինաստանին, որն այն դիտում էր որպես իր «Մեկ գոտի, մեկ ճանապարհ» նախաձեռնության մաս: Առաջին քայլն արվել է 2013 թվականի նոյեմբերի 7-ին, երբ Աստանայում «Նոր մետաքսի ճանապարհ» միջազգային տրանսպորտային և լոգիստիկ բիզնես ֆորումի շրջանակներում «Ղազախստան» ազգային ընկերություն, «Ադրբեջանական երկաթուղիներ» ՓԲԸ-ի ղեկավարները և «Վրացական երկաթուղի» ԲԲԸ-ն պայմանագիր էին ստորագրել Անդրկասպյան միջազգային տրանսպորտային երթուղու զարգացման համակարգող կոմիտեի ստեղծման մասին։ Ծրագրի շրջանակներում իրականացվել են մի քանի ենթակառուցվածքային նախագծեր, այդ թվում 2017 թվականի հոկտեմբերին բացված Բաքու-Թբիլիսի-Կարս երկաթուղին, Բաքվի միջազգային ծովային առևտրային նավահանգստի վերակառուցումն ու ընդլայնումը: Սակայն չնայած այս բոլոր ներդրումներին, շատերը կասկածում էին, որ Միջին միջանցքը կարող է մրցակցել Ղազախստան-Ռուսաստան-Բելառուս ճանապարհով չինական ապրանքների Եվրոպա փոխադրման հետ։ Երթուղին չափազանց բարդ էր և ներառում էր բեռների անցում երկաթուղային և ծովային ուղիներով, բազմաթիվ պետական ​​սահմանների հատում տարբեր մաքսային ռեժիմներով։ Թվում էր, թե «Միջին միջանցքը» միշտ երկրորդական դեր կունենա։ Սակայն Ուկրաինայի հակամարտությունը զգալիորեն ազդել է եվրասիական տարածքում մատակարարման շղթաների վրա։ Քանի որ Ռուսաստանից և Բելառուսից Եվրոպա տարանցիկ ապրանքների տեղափոխումը շատ դժվար է դարձել, Միջին միջանցքը հանկարծ ապացուցեց, որ կենսունակ այլընտրանք է եվրոպական և չինական լոգիստիկ ընկերությունների համար: Սակայն այստեղ էլ միջազգային քաղաքականությունն է սկսում դեր խաղալ։ Ղարաբաղի համար երկրորդ պատերազմից հետո Հայաստանի և Ադրբեջանի միջև իրական խաղաղություն չկա, և իրավիճակը ցանկացած պահի կարող է սրվել: Քանի որ Բաքուն ցանկանում է հայերի մեծ մասին վտարել Ղարաբաղից, նոր բախման հեռանկարներն իրատեսական են։ Այս շիկացած հակամարտությունը լավ բան չի խոստանում Անդրկովկասյան երթուղին որպես Միջին միջանցքի մաս ներառելու հարցում, նույնիսկ եթե այն անցնում է հիմնականում այն ​​տարածքներից հեռու, որտեղ հայ-ադրբեջանական առճակատումն է»,- ասվում է հրապարակման տեքստում:

Նյութը հրապարակման պատրաստեց Կամո Խաչիկյանը

www.1or.am 

Historical Dates ՊԱՏՄՈՒԹՅԱՆ ԱՅՍ ՕՐԸ
Most Popular