ՔԱՂԱՔԱԿԱՆՈՒԹՅՈՒՆ ՀԱՍԱՐԱԿՈՒԹՅՈՒՆ ՄՇԱԿՈՒՅԹ ՍՊՈՐՏ ՄԱՄՈՒԼԻ ՏԵՍՈՒԹՅՈՒՆ ՏՆՏԵՍՈՒԹՅՈՒՆ ՖՈՏՈ ՎԻԴԵՈ ՎԵՐԼՈՒԾՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ՊԱՏՄՈՒԹՅԱՆ ԱՅՍ ՕՐԸ ՄԻՋԱԶԳԱՅԻՆ ԱՄԵՆԱԸՆԹԵՐՑՎԱԾ ԻՐԱՎՈՒՆՔ


Մայրաքաղաքը շնչում և ապրում է իր բնակիչներով, և ես սիրում եմ Երևանն այդպիսին. Տարոն Մարգարյան.Tert.am

ԱՄԵՆԱԸՆԹԵՐՑՎԱԾ

Tert.am-ը գրում է

Tert.am-ի հետ զրույցում Երևանի քաղաքապետ և Երևանի քաղաքապետի թեկնածու Տարոն Մարգարյանն անդրադառնում է մրցակից քաղաքական թիմերի կողմից իր հասցեին հնչող քննադատությանը, քաղաքի զարգացման ծրագրերին, «Հին Երևան» նախագծին և, վերջապես, հարցին, թե որն է համարում իր գլխավոր գործը քաղաքապետի պաշտոնում:

-Պարո՛ն Մարգարյան, Երևանի քաղաքապետի պաշտոնում շուրջ 5 տարվա աշխատանքում որը կմատնանշեիք որպես Ձեր, պատկերավոր ասած, ամենամեծ գործը և որը՝ ամենաանհաջողը:

-Ամենակարևորն այն է, որ մենք վերականգնեցինք երևանցու հավատը իր քաղաքի հանդեպ, իր ապագայի հանդեպ։ Մեր քաղաքացիներն անմիջականորեն մասնակցում են Երևանի ապագայի կերտմանը, իրենց ձայնը, խոսքը և գործը որոշիչ են եղել այս տարիների ընթացքում, և ես վստահ եմ՝ այդպես կլինի նաև մայիսի 14-ից հետո: Ինչ վերաբերում է խնդիրներին, ապա նրանք շատ են, բոլոր հարցերը միանգամից լուծելն իրատեսական չէ, մեզանից մի անգամ ավելի մեծ հնարավորություններ ունեցող մայրաքաղաքները նույնպես կանգնած են բազում-բազմապիսի հարցերի առջև, և քաղաքի զարգացումն ու պատմությունը երբեք չեն ավարտվելու:

-Չե՞ք կարծում, որ Երևանի տրանսպորտի հարցը Ձեր ամենաթույլ կողմ է: Համենայնդեպս, Ձեր ընդդիմախոսները մատնանշում են՝ «տրանսպորտում կռացած օրիորդներ»:

-Մայրաքաղաքի տրանսպորտային ցանցի արդիականացման ծրագիրը մշակման փուլում է: Այս ոլորտի բարեփոխումները լինելու են մեր հաջորդ տարիների գերակայություններից մեկը: Միջազգային գործընկերների, մասնավոր հատվածի և կառավարության ներգրավմամբ մենք կտանք Երևանում հանրային տրանսպորտի խնդրի լուծման մեր տարբերակը: Մեր նախընտրական ծրագրում մանրամասն անդրադարձ է կատարված իրականացվելիք ծրագրերին:

-Երևանի նախկին քաղաքապետ Վահագն Խաչատրյանն օրերս «Ազատություն» ռադիոկայանի եթերում հայտարարեց, որ մետրոյի հարցում քաղաքային իշխանությունների դիրքորոշումը, որ այն ահռելի գումարներ է պահանջում՝ մոտ 1.5 միլիարդի (մետրոյի յուրաքանչյուր կիլոմետր կառուցելու համար 1.2-1.6 միլիարդ դոլարի հաշվարկով), սխալ է, և ավելացրեց, որ փող կա, ցանկություն չկա և որ այն հույժ անհրաժեշտ է Երևանի համար: Մասնավորապես, առնվազն 3 ուղղություններով Հալաբյանից ՝ Ֆիզիկայի ինստիտուտից դեպի Զեյթուն, Նորքի զանգված և Աջափնյակով Շենգավիթ համայնք՝ վերգետնյա ճանապարհով: Ի՞նչ կարող եք հակադարձել:

-Հակադարձելու խնդիր չունեմ: Երևանի ավագանու ընտրությունները, թեպետ քաղաքական են իրենց ձևով, բայց մաքսիմալ ապաքաղաքական են իրենց բովանդակությամբ: Ուստի այս և նման հարցերի շուրջ խոսակցությունը մասնագիտական պետք է լինի, առանց քաղաքական համատեքստերի: Մետրոպոլիտեն ունենալը քաղաքի ձեռքբերումն էր, այն փայփայել, արդիականացնել ու զարգացնելը՝ մեր պարտականություններից մեկը: Հավաստիացնում եմ` շատ կցանկանայի, որ հենց իմ ղեկավարության տարիներին Երևանում մետրոյի նոր կայարաններ կառուցվեն:

Շարունակությունը՝ սկզբնաղբյուրում

Historical Dates ՊԱՏՄՈՒԹՅԱՆ ԱՅՍ ՕՐԸ
Most Popular