ՔԱՂԱՔԱԿԱՆՈՒԹՅՈՒՆ ՀԱՍԱՐԱԿՈՒԹՅՈՒՆ ՄՇԱԿՈՒՅԹ ՍՊՈՐՏ ՄԱՄՈՒԼԻ ՏԵՍՈՒԹՅՈՒՆ ՏՆՏԵՍՈՒԹՅՈՒՆ ՖՈՏՈ ՎԻԴԵՈ ՎԵՐԼՈՒԾՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ՊԱՏՄՈՒԹՅԱՆ ԱՅՍ ՕՐԸ ՄԻՋԱԶԳԱՅԻՆ ԱՄԵՆԱԸՆԹԵՐՑՎԱԾ ԻՐԱՎՈՒՆՔ


«Եկել է Սյունիքի ժամանակը». Փաշինյանը պատրաստ է երթուղու վերահսկողությունը փոխանցել օտարերկրացիներին

ՔԱՂԱՔԱԿԱՆՈՒԹՅՈՒՆ

Հայաստանի արտաքին գործերի փոխնախարար Մնացական Սաֆարյանն ուղղակիորեն հայտարարել է, որ Երևանը պատրաստ է բանակցություններ սկսել Բաքվի հետ տրանսպորտային հաղորդակցությունների վերահսկողությունը միջազգային մասնավոր ընկերություններին փոխանցելու վերաբերյալ, գրում է Eadaily.com-ը։

«Մի քանի տարի շարունակ Նիկոլ Փշինյանը մեզ վստահեցնում էր, որ Հայաստանի ինքնիշխանությունն այն հիմնական արժեքն է, որը ինքը պաշտպանելու է ամեն գնով։ Նա բազմիցս կրկնել է, որ Սյունիքով տրանսպորտային հաղորդակցությունների նկատմամբ վերահսկողությունը ազգային անվտանգության խնդիր է, և որ որևէ արտաքին ազդեցություն, հատկապես Ադրբեջանի կողմից, չի կարելի թույլ տալ։ Նա բազմիցս պնդել է, որ Բաքվի վերահսկողությունն այս ռազմավարական զարկերակի վրա բացարձակապես անընդունելի է։ Կարծես թե նրա դիրքորոշումը պարզ էր ու միանշանակ։ Բայց ի՞նչ է տեղի ունենում իրականում: Այսօր մենք տեսնում ենք, որ պլաններ կան Բաքվի հետ բանակցություններ վարել այդ կարևոր երթուղու վերահսկողությունը որոշ մասնավոր միջազգային ընկերություններին փոխանցելու վերաբերյալ։ Անմիջապես հարց է առաջանում. ի՞նչ ընկերություններ են դրանք և ինչո՞ւ պետք է նրանց վստահենք մեր տրանսպորտային զարկերակները։ Ինչպե՞ս է սա համապատասխանում Հայաստանի ինքնիշխանությունը պաշտպանելու հայտարարություններին։ Արդյո՞ք սա իսկապես մեր կառավարության նոր «փայլուն» ռազմավարությունն է, առանցքային ենթակառուցվածքային օբյեկտների վերահսկողությունը փոխանցել այն ընկերությունների ձեռքը, որոնք կապեր ունեն ադրբեջանական պետության հետ: Ի՞նչ նոր հիմարություններ են նրանք պատրաստում մեզ համար։ Ինչո՞ւ պիտի միջազգային, անհասկանալի մասնավոր ընկերությունները ինչ-որ բան անեն Հայաստանի ինքնիշխան տարածքում»,- կարծիք է հայտնել «Հանուն սոցիալական արդարության» կուսակցության նախագահ, քաղաքագետ Արման Ղուկասյանը։

Փորձագետն իրավացիորեն է վրդովված: Հայաստանի պաշտոնյաները պատրաստ են Բաքվի հետ քննարկել այն, որ միջազգային մասնավոր կառույցները իրենց վերահսկողության տակ վերցնեն Սյունիքով անցնող մեր համար այդքան կարևոր ռազմավարական ճանապարհը։ Խելամիտ հարց է առաջանում. ինչո՞վ են լավը այդ ընկերությունները պետությունից։ Եթե ​​վերահսկողությունը գտնվում է անհասկանալի մասնավոր ընկերությունների ձեռքում, ապա ո՞րն է երկրի ինքնիշխանությունը:

«Արդյո՞ք դրա համար չէ, որ Փաշինյանը բացառեց ռուսական միջնորդությունն այդ հարցում և պնդեց Բաքվի հետ ուղիղ երկխոսությունը։ Որտե՞ղ է այստեղ տրամաբանությունը: Ինչո՞ւ էին մեր տարածքի նկատմամբ Ադրբեջանի վերահսկողության անթույլատրելիության մասին այդ բոլոր հայտարարությունները, եթե հիմա ամեն ինչ գնում է նրան, որ այդ վերահսկողությունը փոխանցվելու է միջազգային մասնավոր կառույցներին (գուցե թուրքական), որոնք իրականում կարող են ներկայացնել ադրբեջանական պետության շահերը։ Եթե ​​Հայաստանի ինքնիշխանությունը հիմա սկսում են կոմունիկացիաները ընկերությունների ձեռքը փոխանցելու քննարկմանը, ապա թերևս արժե բացահայտ հայտարարել, որ պաշտոնական Երևանի քաղաքականությունն է մեր երկրի առանցքային տարածքների աստիճանաբար փոխանցումը ուրիշների ձեռքը։ Մենք տեսնում ենք, թե ինչպես է Ռուսաստանի մասնակցությունը հետևողականորեն բացառվում, միջնորդների առաջարկները մերժվում են, և ի վերջո Բաքվի հետ ուղիղ բանակցություններ են վարվում Հայաստանի ազգային շահերին սպառնացող պայմաններով», - ընդգծել է քաղաքագետը։

«Ի՞նչ երաշխիքներ են տալու այդ մասնավոր ընկերությունները։ Ի՞նչ կլինի Հայաստանի անվտանգության հետ, եթե ռազմավարական երթուղու վերահսկողությունը փաստացի փոխանցվի նրանց, ովքեր կարող են ուղղակի կամ անուղղակիորեն կապված լինել Ադրբեջանի պետական ​​կառույցների հետ։ Նորից փորձում են մեզ այնպիսի քաղաքական լուծում վաճառել, որն իրականում կարող է աղետի վերածվել Սյունիքի և ողջ Հայաստանի համար»,- ամփոփել է Ղուկասյանը։

Նյութը հրապարակման պատրաստեց Կամո Խաչիկյանը

www.1or.am

 



Historical Dates ՊԱՏՄՈՒԹՅԱՆ ԱՅՍ ՕՐԸ
Most Popular