Նոր ավտոմեքենաների վաճառքը Հայաստանում աճել է 10%-ով»
ՄԻՋԱԶԳԱՅԻՆautostat.ru-ն գրում է, որ համաձայն «АВТОСТАТ» գործակալության վերլուծական տվյալների, Հայաստանի նոր ավտոմեքենաների շուկայի ծավալը 2019 թվականի 10 ամիսների ընթացքում կազմել է 1,9 հազար միավոր ավտոմեքենա:
Դա 10%-ով ավելի է նախորդ տարվա նույն ժամանակահատվածի ցուցանիշից:
Ընդ որում, տեղական ավտոշուկայի մոտ 35%-ը բաժին է ընկել ճապոնական Toyota ընկերության ավտոմեքենաներին, և հունվարից մինչև այս պահը Հայաստանի բնակիչները ձեռք են բերել այդ ընկերության արտադրած 650 նոր ավտոմեքենա:
Առաջատարից մեծ տարբերությամբ հետ է մնում երկրորդ տեղը զբաղեցնեղ գերմանական պրեմիում- բրենդ MercedesBenz-ը (140 հատ), որին էլ հետևում է կորեական KIA-ն (130 հատ): Հաշվետու ժամանակահատվածում նմանապես գնվել է նաև LADA, Lexus և Nissan մակնիշների ավելի քան 100 ավտոմեքենա:
Այլ մակնիշների նոր ավտոմեքենաների գնումներ եղել են շատ հազվադեպ:
Կամո Խաչիկյան