Համաշխարհային բանկը գնահատել է «Տրանսկովկաս»-ի հեռանկարները. Հայաստանի նրան միանալու մասին խոսք չկա
ՔԱՂԱՔԱԿԱՆՈՒԹՅՈՒՆEadaily.com-ը գրում է, որ Անդրկովկասյան տրանսպորտային միջանցքի («Տրանսկովկաս») փոխակերպումը համաշխարհային լոգիստիկ երթուղու պահանջում է բեռնափոխադրումների ծառայությունների լուրջ զարգացում և դրա երկայնքով բեռնափոխադրումների ավելացում։ Այդ մասին հայտնել է Համաշխարհային բանկի փորձագիտական եզրակացությանը։
Ըստ Համաշխարհային բանկի` քանի որ կոնտեյներային բեռնափոխադրումները «համաշխարհային առևտրի ապագան» են անհրաժեշտ են ներդրումներ մասնագիտացված կոնտեյներային նավերում, լոգիստիկ հարթակներում, օպերատորներին և տրանսպորտային համակարգերին կապող տեղեկատվական տեխնոլոգիաների գործիքակազմում:
«Չնայած Ադրբեջանում և Վրաստանում Արևելք-Արևմուտք միջանցքում խոշոր ենթակառուցվածքային ներդրումներին` միջանցքի ո'չ երկաթուղային, ո'չ էլ ճանապարհային հատվածների արդիականացումը Ադրբեջանում, դեռ ավարտված չէ: Այդ ներդրումների ավարտը չափազանց կարևոր է միջանցքի լիարժեք գործունակության համար»,- նշել են բանկում:
Անհրաժեշտ է նաև բարելավել մաքսային ընթացակարգերը. ներդնել սահմանի հատման պարզեցված ընթացակարգեր, անցում կատարել դեպի «մեկ պատուհան» և, ի վերջո, տարանցիկ բեռների համար «կանաչ միջանցք» ստեղծել, որը թույլ կտա շրջանցել սահմանների մաքսակետերը, հավելել է Համաշխարհային բանկը:
«Տրանսկովկաս»-ը Տրանսկասպյան միջազգային տրանսպորտային երթուղու («Միջին միջանցք») արևմտյան մասն է, այն անցնում է Ադրբեջանով, Վրաստանով և Սև ծովով։ Երկաթուղային երթուղին Բաքվի նավահանգիստը կապում է սևծովյան վրացական Փոթի և Բաթում նավահանգիստների հետ։ Ավելի վաղ նշվում էր, որ Թուրքիան նույնպես կարող է մասամբ միանալ դրան։ Հայաստանը Անդրկովկասին միացնելու մասին դեռ խոսք չկա, թեև նման քայլը անհրաժեշտ է 2020 թվականի աշնան Ղարաբաղյան պատերազմից հետո տարածաշրջանում նոր իրողությունները հաշվի առնելով։
Նյութը հրապարակման պատրաստեց Կամո Խաչիկյանը