Ինքնաշեն ավտոմեքենան ԽՍՀՄ-ից ավելի լավն էր, քան Վոլգան. «Լենինական» լիմուզինը Հայաստանից
ՖՈՏՈCarakoom.com-ը գրում է, որ Խորհրդային ավտոարտադրությունը ծաղկել էր 80-ականներին, ստեղծվել էին բազմաթիվ բազմազան և երբեմն շատ համարձակ մոդելներ երկրի իրողությունների համար: 1989-ին անգամ լույս տեսավ «Ես մեքենա եմ ստեղծում» գիրքը, որտեղ խոսվում էր բոլոր տեսակի տնական մեքենաների և դրանց դիզայնի առանձնահատկությունների մասին։
Հենց այդ գրքում առաջին անգամ տեսա Մկրտչ Պողոսյանի նախագծած սև լիմուզինը Հայաստանից։ Մոտավորապես գրքի մեջ տեղը տպագրվել էր 3/4 լուսանկար, և թափքի մասին որոշ տեխնիկական տեղեկություններ:
Նախ պետք է մի փոքրիկ, բայց կարևոր պարզաբանում անել: Ինքնաշեն մեքենաների մեծ մասն ուներ կոմպակտ չափսեր և փոքր հզորության շարժիչներ մոտոցիկլետներից կամ Զապորոժեցից։ Փաստն այն է, որ միայն այս դեպքում էր հնարավոր պաշտոնապես գրանցել ինքնաշեն արտադրանքը։
Բայց ԽՍՀՄ հարավային հանրապետություններում իրավիճակը մի փոքր այլ էր։ Այնտեղ թղթադրամների ավելցուկի պատճառով ստեղծել են այնպիսի ինքնաշեն մեքենաներ, որոց արժեքը հավասար էր մի քանի բոլորովին նոր գործարանային մեքենաների արժեքին։ Նրանք գրանցվել են «բացառության» սկզբունքով՝ պաշտոնական օրենսդրության խախտմամբ։
Մկրտչ Պողոսյանի «Լենինական» հսկա սեդանն ընդամենը նման դեպքերից մեկն էր։ Պարզապես նայեք այդ սև սեդանի արտաքին տեսքին, որը ինչ որ միջին է ԳԱԶ-24 (կամ -3102-ի) Վոլգայի և ՎԱԶ-2105-ի միջև:
Կորպուսի պանելները մետաղից են պատրաստվել ձեռքով, օգտագործվել է 20 մմ հաստությամբ պողպատե սալեր և մուրճ: Յուրաքանչյուր դետալ թղթի վրա գծագրվել է լրիվ չափով, այնուհետև եզրագծի երկայնքով պողպատե օրինակ է պատրաստվել, որից էլ վերջնական դետալը կտրվել է:
Ցավոք, տեխնիկական կառուցվածքի մասին տեղեկություն չկա։ Կապոտը կարող էր լինել այդ պահին առկա ցանկացած սերիական շարժիչ՝ Ժիգուլիից, Մոսկվիչից կամ Վոլգայից: Բայց Վոլգայի անիվները հուշում են, որ Գորկու ավտոմոբիլային գործարանի շարժիչ է թաքնված։
Առեղծված է նաև այդ մեքենայի ճակատագիրը։ Կան հին լուսանկարներ ինչ-որ թանգարանից, իսկ վերջին հայտնի լուսանկարները ցույց են տալիս, որ փողոցում ինչ որ տեղ հատուկ հենարանների վրա է տեղադրված մեքենան: Կուզենայի հավատալ, որ «Լենինական»-ի հետ ամեն ինչ կարգին է։
Նյութը հրապարակման պատրաստեց Կամո Խաչիկյանը