Նկարը կյանքի ակնթարթի պահն է, որը կարող է պատմել այն, ինչ չի պատմի մարդը։ Նա կարող է շատ բան հասկանալ ինքն իր մասին։ Առանց պատճառի չեն ասում․ «Կողքից երևում է»։
Եկեք նկարը պատկերացնեք որպես այսբերգ։ Ջրի երեսին միայն դրա գագաթն է, որը մեզ փորձում է ներկայացնելգիտակցաբար՝ մեծամասամբ հաջողությունը, երջանկությունը, գերազանցությունը․․․ Սակայն այսբերգի մեծ մասը ջրիտակ է, նույնիսկ եթե նկարը բեմադրված է, մենք ամեն դեպքում կարող ենք տեսնել իրերի իսկական դասավորվածությունը։Հոլիվուդյան ժպիտի տակ թաքնված է ագրեսիան, աչքերում թախիծ կա․․․Հատկապես տեղեկատվական են պատահականարված նկարները, որոնք ունակ են գաղտնիքներ բացահայտել։
Ուշադրություն դարձրեք հետևյալ բաժիններին․
- Նկարներում ինչպիսի՞ն է ձեր միջև եղած տարածությունը
Երևի լսած կլինեք «հարաբերությունների տարածք»-ի՝ դիստանցիայի մասին, որի մեջ մենք մեզ թույլ ենք տալիս։ Որքանմտերիմ է մեզ մարդը, որքան մեծ է վստահությունը, այնքան քիչ տարածություն կա։ Այնպես որ հոգեբանականմտերմության և զուգընկերների միջև եղած տարածությունը փոխկապակցված են։ Նկարներում հեռավորությունըարտացոլում է հոգեբանական մտերմության և վստահության աստիճանը։
- Որքա՞ն է ձեր միջև մարմնական շփումը:
Մարմնական շփումը զուգընկերների միմյանց հադնեպ վստահության մասին է (մենք թույլ ենք տալիս դիպչել մեր մարմնինմիայն նրանց, ովքեր մեզ համար վստանգավոր չեն)։ Ինչպես նաև սեքսուալ ձգողության աստիճանի մասին։ Կիրքը շատդժվար է կեղծել․ նրա մասին կարելի է ստել բառերով, բայց մարմինը չի խաբի։ Սեքսուալ հետաքրքրություն ներկայացնողառարկային ցանկանում ենք մաքսիմալ մարմնական շփում, մարմինն ասես միմյանց ձգում է, զուգընկերներըհնարավորթյան դեպքում փորձում են դիպչել իրար, գրկախառնվել․․․
- Երկու՞սն են ձգտում միմյանց
Իսկական սերը փոխադարձ է, իրականությունն այսպես է, որ հարաբերություններում կարող է հետաքրքված լինեն միայնմեկը, իսկ երկրորդը միայն արձագանքում է օտար ազդակին իր հանդեպ վերաբերմունքին, «թույլ է տալիս սիրել իրեն», ինչպես ասվում է։ Հարաբերությունների այդպիսի տեսակը խոսում է առաջին զուգընկերոջ ցածր գնահատականի մասին, իսկ երկրորդի՝ նարցիսիզմի:
- Որքա՞ն հաճախ եք նկարներում միմյանց նայում
Սերը կենտրոնացնում է ձեզ հետաքրքրության առարկայի վրա: Եթե զուգընկերոջ հանդեպ սերն անկեղծ է, թելադրված է առանց հաշվի կամ միայնակ մնալու վախի, պատասխանատվության, զուգընկերը հաճախ գտնվում է ուշադրության կենտրոնում: Հետաքրքիր են նրա արձագանքները, նրա վիճակը և այլն: Հաճա՞խ է տեսախցիկը բռնում ձեր հայացքները, հասցեագրված միմյանց:
- Որքա՞ն հաճախ եք ժպտում միմյանց, այլ ոչ տեսախցիկին:
Եթե ժպիտը էթիկայի համար չէ, այն արտահայտում է հաճույք և երախտագիտություն: Ժպիտը խոսում է նրա մասին, որ զուգընկերների հարաբերությունները լավ վիճակում են, նրանք պատրաստ են արտահայտելու իրենց ուրախությունը և փոխանակվել դրանով:
- Որքա՞ն հաճախ եք միմյանց ձեռք բռնում:
Ձեռքի ափը սրտի պատուհանն է: Ձեռքերի շփումը խոսում է սրտակից լինելու մասին, խորը հոգեբանական մտերմության, զուգընկերոջ առջև սիրտը բացելու և ի սրտե նրանից նվեր ընդունելու մասին է:
- Որքա՞ն հաճախ եք գրկախառնվում և հատկապես ինչպե՞ս:
Գրկախառնությունը կապված է հոգեբանական մտերմության, անձի կարևորության և բազմամակարդակ նշանակության հետ: Սա և պաշտպանություն է, և սեփականություն, և տաքություն պարգևելու ցանկությու նէ: Ուշադրւթյուն դարձրեք, թե ձեր զուգընկերոջ հետ գրկախառնությունն ինչի հետ է ասոցացվում. Ղեկավարու՞մ, բաց չթողնելու ցանկությու՞ն, կորցնելու վա՞խ: Պաշտպանելու ազդա՞կ է, թե՞ տաքություն պարգևելու:
- Դուք բեմադրու՞մ եք, թե այն անկեղծ և սպոնտան է:
Երբեմն հարաբերությունները կառոցվում են այցեքարտի պես՝ զուտ հարաբերություններ ունենալու համար: Այդպիսի շփումը արհեստական և կեղծ է, նկարները բեմադրված են: Դրանք գեղեցիկ են, բայց դրանք բնական չեն: /Հարաբերություն-այցեքարտ կառուցում են այն մարդիկ, որոնց համար կարևոր է շրջապատի կարծիքը, և միայն հանուն ուրիշի կարծիքի նրանք կարող են զոհաբերել իրենց և իրենց իսկական հետաքրքրությունները: Երբեմն այցեքարտը հասցեագրված է հստակ մարդկանց. /նախկինին, որպեսզի զղջա/ կամ ընկերուհուն/ ում հետ մրցակցային հարաբերություններ են: