Русский
ՔԱՂԱՔԱԿԱՆՈՒԹՅՈՒՆ ՀԱՍԱՐԱԿՈՒԹՅՈՒՆ ՄՇԱԿՈՒՅԹ ՍՊՈՐՏ ՄԱՄՈՒԼԻ ՏԵՍՈՒԹՅՈՒՆ ՏՆՏԵՍՈՒԹՅՈՒՆ ՖՈՏՈ ՎԻԴԵՈ ՎԵՐԼՈՒԾՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ՊԱՏՄՈՒԹՅԱՆ ԱՅՍ ՕՐԸ ՄԻՋԱԶԳԱՅԻՆ ԱՄԵՆԱԸՆԹԵՐՑՎԱԾ ԻՐԱՎՈՒՆՔ


Մի քիչ ավտո-Երևանի մասին

ՀԱՍԱՐԱԿՈՒԹՅՈՒՆ

spb-auto.livejournal.com-ը գրում է, որ մի փոքր կպատմեմ Երևանի ու նրանց մեքենաների մասին։ Գրեթե մեկ շաբաթ այնտեղ եմ անցկացրել, շատ եմ երթևեկել թե տաքսիով, թե տեղացի վարորդների հետ։ Ի դեպ, ես ամոթալի փախստական չեմ, արդեն վերադարձել եմ...

Քաղաքն այնքան էլ մեծ չէ, բայց խցանումներ կան։ Կենտրոնի ճանապարհները վատը չեն, բայց հենց կենտրոնական պողոտաներից գնում ես արվարձաններ անմիջապես փոսերի մեջ ես ընկնում, իսկ մայթերն ու բակերը, առհասարակ, նմանվում են Ռուսաստանի գավառական քաղաքների՝ անմարդաբնակ ու անտեսված։ Այս պատճառով էլ, ըստ երևույթին, էլեկտրական սկուտերները կենտրոնից ավելի հեռու չեն գնում:

Քաղաքում բավականին շատ են բոլոր տեսակի ստորգետնյա անցումները և նույնիսկ երկար հետիոտնային թունելները: Հիմնականում, սակայն, դրանց կարելի է այսպես ասել. բարև՛ 90-ականներից։ Մարդիկ բացարձակապես չգիտեն, թե ինչպես ինքնակարգավորվել և քայլում են որտեղ ցանկանում են, ճանապարհի ցանկացած կողմ: Այդ պատճառով մարդաշատ երթուղիներով երկար քայլելը նյարդայնացնում է: Դե, իսկապես, մի թե՞ այդքան դժվար է, անիծյալ, քայլել աջ կողմով և չկանգնել մեծ հենց մարդկանց հոսքի մեջտեղում՝ նույնիսկ չմտածելով մի կողմ քաշվել։ Սանկտ Պետերբուրգում էլ է լինում, բայց ինչ-որ տեղ պատահական, մեկ անգամ, բայց Երեւանում գրեթե բոլորն են այդպես վարվում։ Կանգնել հենց մետրոյի մուտքի մոտ, ծխել և փակել մարդկանց հոսքը դեպի դուռը՝ ինչպե՞ս կարելի է նման բան անել: Բուն մետրոյում, ի դեպ, ոմանք նույնպես հասցնում են ծխել:

Հասարակական տրանսպորտը ներկայացված է անսարք ու ժանգոտ գազելներով, միկրոավտոբուսներով, ինչ-որ տարօրինակ կարճ կիսավտոբուսներով, հին տրոլեյբուսներով և խորհրդային մետրոյով։ Մետրոպոլիտենն ունի ընդամենը 1 ճյուղ՝ 20 րոպե տևողությամբ, գումարած մի փոքրիկ կայարանային կույր աղիք առևտրային ծառայությունով: Գնացքները հիմնականում 2 վագոնանոց են, երբեմն նույնիսկ 3 վագոնանոց։ Բայց ամենազվարճալին 1 վագոնանոց գնացքն է, որը գնում է հենց այդ կույր աղիք: Կարծում եմ աշխարհում ոչ մի տեղ մեկ վագոնանոց մետրո չկա, բայց Երևանում կա: Ուղեվարձը 100 դրամ է։ Սա մոտավորապես 20 ռուբլի է: Տաքսին քաղաքում 2 անգամ ավելի էժան է, քան Սանկտ Պետերբուրգում։ Կենտրոնից օդանավակայան կարող եք հասնել 400-500 ռուբլով։ Կենտրոնում ավտոկայանատեղը վճարովի է և հսկում է: Գինը ռուբլով ստանալու համար բաժանեք 5-ի։ Կենտրոնում երկրորդ շարքով կայանում  գրեթե չկա ի տարբերություն արվարձանների:

Բենզինը, ի տարբերություն կայանատեղիի, զգալիորեն թանկ է, քան մերը։

Ավտոմոբիլային պարկը ներկայացված է հիմնականում հին արտասահմանյան մեքենաներով, մեքենաների միջին տարիքը ակնհայտորեն բարձր է մերից՝ 5-7 տարով։ Բայց միևնույն ժամանակ ավելի շատ քան մեր մոտ կան ամեն տեսակի Tesla-ներ և այլ Chevrolet Volt-եր, դրանցից զանգվածաբար են քշում։ Մի քանի անգամ ես տեսել եմ երկու Tesla, որոնք մեկը մյուսի հետևից կանգնած էին խցանման մեջ: Չգիտես ինչու, մեր Նիվան շատ են սիրում։ Որպես կանոն, հիասքանչ սկավառակների վրա, և հետո ինչպե՞ս կարող է այլ կերպ լինել Հայաստանում: Մեր մնացած մեքենաներն ավելի քիչ են տարածված՝ հիմնականում բոլոր տեսակի ժիգուլիներ և այլ պրեորաներ: Երբեմն կարող ես հանդիպել Վեստա։ Իհարկե, բոլորը շատ են սիրում «գեղեցիկ ավտոհամարանիշներ», որքան էլ դա շլացնում է աչքերը։ Նույնիսկ մեր ժողովուրդն է այս հարցում ավելի ադեկվատ: Իրականում ամեն երրորդ ավտոմեքենան ունի հստակորեն գնված համարանիշ, որպեսզի շրջապատում բոլորը տեսնեն դրա գեղեցկությունն ու տիրոջ հաջողությունը... մանկապարտեզ ...

Կան նաև շատ սև Գելիկներ և այլ AMG V8 բի-Տուրբոներ սարսափելի հզոր շարժիչներով, որոնք նյարդայնացնում են ցանկացած նորմալ մարդու: Եվ դրանք զգալիորեն ավելի են, քան մենք ունենք երեկոյան Նևսկիում... Ակնհայտ է, որ այնտեղ ցուցամոլությունը շատ է գնահատվում:

Բայց միևնույն ժամանակ հատուկ ավտոմրցույթներ և բրոունյան շարժումներ չեն նկատվում։ Զգացվում է, որ ինչ որ Դաղստան չէ:  Բոլորն էլ քիչ թե շատ ադեկվատ են վարում, գոնե որոշ ողջամիտ սահմաններում՝ պլյուս կամ մինուս, ինչպես Սանկտ Պետերբուրգում: Թերևս փաստն այն է, որ ամենուր շատ ոստիկաններ կան։ Ոստիկանները հիմնականում նոր Շկոդաներ են վարում՝ առկայծող փարոսիկներով, որպեսզի հեռվից տեսանելի լինեն և բոլորը վախենան: Պիկ ժամին նրանք իջնում ​​են իրենց Skoda-ներից և խաչմերուկներում սկսում են ձողիկներ թափահարել ու սուլել՝ հոսքը մաքրելու և երթևեկությունը կարգավորելու համար։ Ամենուր զանգվաբար: Ես ցնցված էի, դե կարող են անել եթե ուզում են: Նրանք նաև ասում են, որ կաշառք չեն վերցնում: Միակ բանը, որ մի փոքր կաղում է այդ առումով, տեղի վարորդների ոչ այնքան մեծ ցանկությունն է հետիոտներին բաց թողնել։ Նրանց թույլ են տալիս անցնել, բայց ինչ-որ կերպ ճռռոցով, գրեթե բամպերով կարող են քսվել մինչև արգելակը սեղմելը: Ինչ-որ կերպ այդպես է:

Ընդհանուր առմամբ, Երևանից տպավորությունները երկակի են: Շատ առումներով դա կարծես վերադարձ է 90-ականներին, բայց շատ առումներով կարծես թե մեր ժամանակն է: Թե՛ մեքենաների, թե՛ կյանքի առումով։ Տեսարժան վայրերը շատ քիչ են, քաղաքը գեղեցիկ է միայն կենտրոնում։ MIR քարտերն ընդունվում են գրեթե ամենուր, բայց խորհուրդ եմ տալիս ավելի լավ է կանխիկ վճարել: Փոխանակման կետեր շատ կան, փոխարժեքը ընդունելի է, բացի օդանավակայանից։ Սնունդը համեղ է, բայց պանդոկների գները մոտավորապես Սանկտ Պետերբուրգի են, գումարած 10% թեյավճարը ներառված է հաշվի մեջ: Հավելվածի միջոցով օդանավակայան կանչված Յանդեքս տաքսու վարորդները դեռ փորձում են նոր ժամանած անտեղյակներից հավելյալ գումարներ քամել, թեև հարց է ծագում. ինչպե՞ս, բայց արի ու տես՝ այսպե՛ս, նրանք գտել են միջոցը:

Ընդհանրապես կարելի է մեկ անգամ այցելել, բայց ընտրել այս երկիրը և քաղաքը, օրինակ, վերաբնակման համար՝ ոչինչ գաղափար է հատկապես Սանկտ Պետերբուրգից հետո: Թեև ակնհայտորեն սլավոնական դեմքերով շատ  ՏՏ մարդիկ են քայլում փողոցներով և լինում բարերում: Տեղացիները վստահեցնում էին, որ նրանց պատճառով Երևանում բնակարան վարձելու գները այժմ տատանվում են հազար դոլարի շրջանակներում,  և անտուն հայերը շատ են տուժում դրանից:

Նյութը հրապարակման պատրաստեց Կամո Խաչիկյանը

www.1or.am

Historical Dates ՊԱՏՄՈՒԹՅԱՆ ԱՅՍ ՕՐԸ
Поправки в Конституции должны быть направлены не на отказ от исторической правды, а на сохранение государственности и территориальной целостности: Аршак КарапетянЗахарова заверила о скором суде над азербайджанскими убийцами миротворцев РФ в Нагорном Карабахе Нефть Brent подешевела до $74,68 за баррель Рубен Варданян – Пашиняну: Каждый думает о действиях другого, исходя из моделей и принципов своей жизни ABC: Израиль 15 лет готовил операцию по подрыву пейджеров в Ливане СМИ: В центре Еревана произошла потасовка с участием десятков человек «Паст». Никол Пашинян в своем «репертуаре». Кто бросит ему спасательный круг? BBC: Что происходит с Рубеном Варданяном и другими армянами в азербайджанских тюрьмах Brent подешевела до $73,32 за баррель на данных API о росте запасов нефти в США В Белом доме ознакомились с мирным планом Зеленского и сочли его рабочим Лига чемпионов: Матчи дня Восьмилетняя девочка угнала автомобиль у собственной матери и 25 минут каталась на нем Всё тайное рано или поздно становится явным Сколько снарядов нужно купить, чтобы эти Индийские артиллерийские средства дали результат? Аршак КарапетянВ армянских церквях России и Беларуси отметили праздник Воздвижения Животворящего Креста Господня Brent торгуется у $71,6 за баррель Статуя богини Анаит доставлена из Великобритании в Армению В Армению доставлены 6 мусоровозов – они будут переданы мэрии Еревана Два человека пострадали в ДТП в Лорийской области Летевший из Еревана в Москву борт «Аэрофлота» вынужденно сел в Астрахани Архиепископ Галстанян посетил парламент Армении – он готов к встрече с представителями правящей партии Задержан глава военного представительства Минобороны РФ «Подарок» власти Аршаку КарапетянуОтношения Армении с Россией должны быть на самом важном месте, а у Запада нет того продукта безопасности, который он может предоставить Армении: Аршак КарапетянВИДЕО։ Диаспора имеет серьзный потнциал для обеспечения безопасности Армении: КарапетянДТП в Ереване: водитель скончался в больнице В МИД РА 16 сентября состоится официальная встреча министров иностранных дел Армении и Франции Оверчук о разблокировке коммуникаций: Россия готова помогать, исходя из принципов суверенитета и юрисдикции Армении После проливного дождя Ереван вновь затопило Рукописную Библию XIV века продали почти за $7 млн. Диаспора имеет серьезный потенциал для обеспечения безопасности Армении: КарапетянУкраинские силы не в состоянии использовать западное оружие: Путин Директор Национального центра ожогов и дерматологии: Число обращающихся к нам людей увеличивается Состоялся телефонный разговор премьер-министра Пашиняна с госсекретарем США Энтони Блинкеном Армянские журналисты вновь примут участие в литовском футбольном турнире 13-летний саксофонист Микаел Арутюнян получил Гран-при нидерландского международного конкурса Международный банк реконструкции и развития выделит Армении кредит в размере $40 млн. USAID более, чем в два раза увеличивает сумму выделяемой Армении поддержки Михаил Галустян сыграет главного героя в новом полнометражном фильме «Наша Russia» Олимпийский чемпион по гимнастике Артур Далалоян примет участие в открытии сезона школьного спорта в «Лужниках» Юный российский шахматист Юра Амбарцумян победил в чемпионате и стал кандидатом в мастера спорта Подразделения ВС РА не открывали огонь в направлении азербайджанских позиций: Министерство обороны Захарова: Мы уверены, что в Баку хорошо понимают, зачем в НАТО стремятся укрепить свои позиции в Азербайджане Barerar.am – новая платформа, предоставляющая возможность напрямую и без посредников оказывать помощь нуждающимся семьям Товмасян: В мировой истории нет практики суда над главой КС Мы рассматриваем предвзятые и несправедливые заявления ЕС как вмешательство в наши внутренние дела: МИД Азербайджана Важно сосредоточиться на национальных интересах, то есть положить конец изменению внешних приоритетов: Аршак КарапетянАрцаху должен быть возвращен его исторический статус, и власти Азербайджана не смогут отменить это: Аршак Карапетян«Паст». Кому выгодно выбрасывать подобную ​​«информацию» в поле? Аэропорты «Внуково», «Домодедово» и «Жуковский» возобновили работу после ограничений, сообщили в Росавиации
Самое популярное