KamoBlog-ի 5 ամենա «ոչ այնքան առնական» կերպարներն ու արարքները (Photo)
ՖՈՏՈՊարապ ու նախանձ բլոգ
Բարև, ընթերցողնե՛ր ջան, ինչպես այսօր շատերն են պնդում մեկնաբանություններում, եթե ինչ-որ հայտնի մարդու մասին քննադատություն ես գրում կամ էլ ծաղրում ես, ապա պարապ ու նախանձ մարդ ես։ Ես էլ մտածեցի՝ ինչո՞ւ առարկել նման սին պնդումներին, եթե դա արդեն կայացած բրենդ է, որը կարելի է օգտագործել, ու որոշեցի բացել մի բլոգ, որտեղ կգրեմ այնպիսի բաներ, որոնք հարիր են միայն ու միայն իրական պարապներին ու նախանձներին։ Պարապությանս ու նախանձ էությանս առաջին զոհն էլ կդառնա գայ գլամուրի վերջին ծաղիկը ասպետը՝ Կամո Թովմասյանը, ով շատերին հայտնի է որպես KamoBlog, իսկ ոմանց էլ՝ որպես HomoBlog:
Պետք է նշեմ, որ շատ հարուստ կերպար ունի մեր բարե․․․ ընդհանուր ծանոթը, և նա պարբերաբար հաջողացնում է հայտնվել հանրային ծաղրուծանակի ուշադրության կենտրոնում։ Հիմնականում դա լինում է, երբ Կամոն կասկածների հերթական դոզան է տալիս՝ կապված իր օրիենտացիոն նախասիրությունների ու մեղմ ասած՝ ոչ այնքան հայեցի տղամարդու կերպարի հետ։ Չնայած, ճիշտն ասած, չգիտեմ էլ, թե այս փուլում կասկածների տեղիք կոնկրետ ի՞նչն է տալիս՝ որ տրադիցիոն օրիենտացիա չունի՞, թե՞ որ, այնուամենայնիվ, լավ ծպտված նատուրալ է։ Ինչևէ, որոշել եմ մի յուրահատուկ ծաղկաքաղ անել (հուսանք, որ Կամոն այլ իմաստներ չի փնտրի այս բառի մեջ) ու առանձնացնել մեր դյուցազունի ընդհանուր ծանոթի 5 ամենա ոչ այնքան առնական կերպարներն ու արարքները, որոնք սոցցանցերում հասցրել են մեմ դառնալ։
«Օրիֆլեյմի» ծիտը դեմքը
Կամոն և Ռիփփիի ծիծիկները
Ի դեպ, այս նկարը առաջիններից մեկն էր, որ դարձավ հանրային քննարկումների բուռն առիթ և որքան էլ տարօրինակ լինի՝ մարդկանց ոչ այնքան հուզել էր այն փաստը, որ իր փառքի գագաթնակետում գտնվող երգչուհի Ռիֆֆին էր սկսել կաթնագեղձերը մերկացնել տարբեր ֆոտոշարքերում, այլ այն, որ ամենահետաքրքիր մասը մեր հետերոսեքսուալ լսարանի աչքերից թաքցրել էր մեկը, ում, կրկին անգամ՝ ըստ որոշ չար լեզուների պնդումների, կաթնագեղձեր ու ծիծիկներ հետաքրքրել են միայն նորածնության շրջանում և այն էլ՝ զուտ սնվելու տեսանկյունից։ Նաև շատ էր խոսվում այն մասին, որ կոնկրետ տվյալ լուսանկարում Կամոն հաջողացրել է ավելի знойная красотка-ի ֆեյս ընդունել, քան Ռիփփին, ինչը ակամայից հարցեր է առաջացնում, թե արդյո՞ք ճիշտ է դերերի բաշխումը։ Չէ՞ որ այդպիսի դեմքի արտահայտությամբ քո ծիծիկները պետք է մեկը փակի, ոչ թե դու՝ ուրիշինը։ Ու, ինչ խոսք, եկե՛ք համաձայնվենք, որ դժվար է պատկերացնել Հայկ Նահապետին այսպիսի կերպարում։
Քարդաշյանն ու շահովի տատուաժ հոնքերը
Թվում էր, թե Քարդաշյանի այցի եռուզեռում Հայաստանի ամենասուպեր-պուպեր ժամանցային բլոգերի էքսկլյուզիվ կադրը, որտեղ նա մատնացույց է անում Քիմի թողած մակագրությունը, պետք է առիթ դառնար հենց Քիմի մասին քննարկումների։ Բայց Կամոյի տաղանդը կայանում է նրանում, որ նա՝ անկախ իր կամքից, կարողանում է անգամ Քիմից ուշադրությունը շեղել իր պերսոնայի վրա։ Դե, եթե լինենք անկեղծ, ապա կոնկրետ այս նկարում նա շեղեց ուշադրությունը ոչ այնքան իր, որքան իր հոնքերի վրա։ Եվ ինչպես հաճախ է լինում Կամոյի դեպքում, միանգամից հայտնվեցին պարապ ու նախանձները, ովքեր սկսեցին բավականին ծավալուն քննարկումներ այն մասին, թե արդյոք հնարավոր է, որ Կամոյի նոր հոնքերը շահովի են կամ էլ ինչ միջոցներով կարելի է դրանք ջնջել։ Որոշ պարապներ ու նախանձներ, առավելապես՝ իգական սեռի, բավականին նախանձով էին արտահայտվում այդ որակի ու գեղագիտության տատուաժի հետ։ Սակայն դոմինանտ կարծիքն այն էր, որ մեր պապերը նման հոնքեր չեն ունեցել, իսկ եթե ինչ-որ մեկի պապն ունենար տատուաժ արած հոնքեր, մյուսներիս պապերը դրան անդազահան կանեին ու կզրկեին պապ դառնալու բոլոր հեռանկարներից ու տեխնիկական հնարավորություններից։
Կամոյի մարտական կոչը և արջի մեմը
Գաղափար չունեմ, թե ինչու, բայց Կամոն фирменный ռակուրս ունի մի հատ, որտեղ նա ինչ-որ կոչ ասես անի։ Կա հավանականություն, որ Կամոն այնուամենայնիվ հասկացել է, որ դա այդքան էլ cool չի նայվում ու հիմա բավականին բարդ է որոնումով ճարել նրա այդ ռակուրսով նկարներ, քանի որ դրանք հեռացվել են, բայց դե, հո ամեն տեղից չե՞ս հեռացնի։ Ինչևէ, այս ռակուրսն էլ չէր վրիպես չար լեզուների ուշադրությունից, քանի որ այն զարմանալիորեն հիշեցնում է ինտերնետի ամենատարածված մեմերից դարձած խուժան արջին, ով թփերի միջից վատ-վատ բառեր է բացականուչում։ Ու երիցս կրկնեմ, Կամո՛ ջան, մի՛ արա սենց, հեչ հայեցի չէ։
Կամոն ու արագաշարժ, շա՜տ արագաշարժ երիտասարդը
Դե, փաստորեն գրառումն այն աստիճան ոչ այնքան առնական էր, որ անգամ Կամոյին էր դա ակնհայտ ու նա հեռացրեց այն, թողնելով մեզ՝ մեր բոցերի հետ։